HAKKIMIZDA, MİSYONUMUZ, VİZYONUMUZ

Yerli Üretim Teknik Tekstil Ürünleri...

ebruzen_logo


ebruzen_logoebruzen_logo
Firma Bilgileri :

Ebruzen Tekstil 2003 yılında kurulan , teknik tekstil kumaş üreticisi , koruyucu giysi imalatçısı ve gelişmiş tekstil çözümleri üreten tekstil firmasıdır.
Ebruzen Tekstil kumaş kalitesi çözümlerinde ülkemizin önde gelen firmalarıdandır.
Firmamız Anti-statik / ESD ve Alev Almaz , Yanmaz , Güç Tutuşur ve Isıya dayanıklı kumaş çözümleri ve teknik tekstil çözümlerinde gelişmiş yüksek performans odaklı araştırma ve geliştirme yoluyla gelişmeye ve büyümeye devam ediyor. Firmamız elektro-statik kumaş çözümlerinde ve geliştirilmesinde uzmanlaşmıştır. Bunun yanında firmamız güç tutuşur kumaş , antibakteriyel medikal kumaş üreticisidir.
Firmamız Savunma , Elektronik , İletişim ve Otomotiv sektörüne çözümler sunmaktadır. Firmamız kuruluşundan itibaren üstün kaliteli ürünlerin geliştirilmesi , müşteri hizmetlerinin üst düzeyde sağlanması ve müşteri gereksinimlerinin derinlemesine incelenmesi ve teknik çözümler üretilmesini amaç edinmiştir.

Misyonumuz :
Teknik Tekstil konusunda ,Türkiye’de en büyük firma olmak ve Ebruzen Adını uluslararası pazarda marka haline getirmek.

Vizyonumuz :
– Rekabet yüksek düzeyde dayanıklı yüksek kalitede kumaş imalatı.
– Tasarım, üretim ve yüksek kaliteli ve uygun fiyatlı giyim ve aksesuarları satmak.
– Üretim sürecinde en son teknolojileri kullanmak.
– Çalışanlarımız için güvenli bir çalışma ortamı sağlamak.
– Yüksek motivasyon ve derin bağlılık ile iş yapmak.
– Servis ve çalıştığımız müşterileri desteklemek.

KALİTE POLİTİKAMIZ​​

Biz Ebruzen Ekibi Olarak ;

Pazarda ,

Zor rekabet edilebilen , dürüstlüğüyle saygı uyandıran , konusunda teknik bilgi ve uzmanlığa sahip olmasıyla ön plana çıkan bir firma olmayı hedefliyoruz.
Bu amaçla;

Kurmuş ve yürütmekte olduğumuz kalite yönetim sisteminin gerekliliklerine uyar ve sürekli geliştiririz.

Çalışanlarımızı , şirketimizin önemli bir değeri olarak görür, gelişme olanakları sunar , iş güvenliği konusunda gerekli önlemleri alırız.
Müşterilerimiz için , yüksek kaliteli ve CE sertifikalı ürünleri, hızlı ve rekabetçi fiyatlarla sunan , karşılıklı işbirliği ve güvenilirliği sürdürebilen , bir firma olarak uzun süreli çalışmayı hedefleriz.

Müşterilerimizin memnuniyetini ve hizmetimizin kalitesini artırmak için yazılı ya da sözlü olarak iletilen her türlü müşteri şikâyetini;
• Tüm yasal yükümlülükler çerçevesinde değerlendiririz
• Tüm paydaşlarımız için iletişim kanalları oluştururuz
• Müşteri beklentilerini karşılamak amacıyla gerekli kaynakları ayırırız
• Çalışanların müşteri beklentilerine cevap verebilmeleri için gerekli yetkinlikle donatırız
• Teknolojik gelişmelerden faydalanarak müşteri beklentilerini en hızlı şekilde karşılaştırırız.

Gelen tüm müşteri başvurularını kayıt altına alarak; gizlilik, şeffaflık, objektiflik, erişebilirlik, hesap verebilirlik, cevap verebilirlik, sürekli iyileştirme, yasal şartlara uygunluk, müşteri odaklı yaklaşım prensiplerine uygun olarak ele almayı taahhüt ederiz.

Bizler,
Yeni pazarlar bularak , kendimizi teknik , yönetim , sevkiyat, müşteri memnuniyeti konusunda sürekli geliştirerek , kararlı adımlarla yolumuza devam ediyoruz.

MÜŞTERİ MEMNUNİYET POLİTİKASI ​​

Müşteri isteklerini ve şikayetlerini açık, şeffaf, hızlı, ve müşteri odaklı bir şekilde çözüyoruz.​

Ebruzen Tekstil San. Tic. Ltd. Şti. Müşteri Hizmetleri Bölümü , müşteri memnuniyeti ve sadakatini arttırmak, kurduğu müşteri odaklı etkin sistematik ile ürün ve hizmet faaliyetlerimizin kalitesinin sürekli iyileştirilmesini sağlamak veya sağlatmak amacı ile kurulmuştur. Öneri veya şikayet süreci müşterilerimizden bilgilerin gizlilik, şeffaflık, kolay erişebilirlik prensipleri ile alınması ile başlar ve müşterilerimizin memnuniyeti ile sonlanır.

Sürecimizin işleyişini kısaca tarif etmemiz gerekirse;
–     Şikayetler web sitemiz üzerinden, telefon ile, fax ile, e-mail ile yada şahsen alınır.
–     Şikayet alınır alınmaz müşteri temsilcimiz tarafında şikayetin alındığına dair müşterimize cep telefonu, mail yada mesaj yolu yada telefon ile bilgi iletilir.
–     Alınan şikayetin ilk değerlendirmesi yapılarak ilgili uzmanımıza konu aktarılır.
–     Uzmanımız konuyu inceleyerek müşterimiz ile temasa geçmeden önce şikayet nedenleri hakkında inceleme yapar.
–     Uzmanımız müşteri ile temasa geçerek sorununun giderilmesi için yapılabilecek uygulamaları müşterimize sunar ve müşterimiz ile mutabık kalır ise sorunun giderilmesi için uygulamaya başlar.
–     Sorun giderildikten sonra uzmanımız tekrar müşteri ile temasa geçerek memnuniyetsizliğinin giderilip giderilmediğine dair bilgi alır.
–     Eğer sorun giderilmiş ise şikayeti kapatır, giderilmemiş ise süreci tekrar baştan işletir ta ki müşteri memnuniyeti sağlanana kadar.
–     Müşteriden onay alınıp şikayet kapatılmasına karşın aylık periyotlarla o ay içerisinde şikayette bulunan toplam müşteri sayısının %25’i aranarak memnuniyetleri müşteri temsilcimiz tarafından ölçülür.
–     Müşterimizin sürecin işleyişi esnasında personelimiz hakkında herhangi bir şikayeti olması durumunda tutanak tutularak konu incelemeye alınır.
–    Müşteri istekleri ve şikayetleri hizmetimiz ücretsizdir.

 

Talebiniz yada şikayetinizle alakalı olarak 24 saat içinde geri dönüş taahhüt ediyoruz !

MÜŞTERİ TALEP/ŞİKAYET FORMU